24H MASTERCUP

FUTBOL SALA – FUTBOL 7

Torna el torneig per excel·lència de l'estiu, amb més de 30 edicions rere seu! Torna la Master Cup!

Ja pots apuntar al teu equip al torneig 24 hores de Fundació Valldor 7. Vine a passar 24 hores non-stop de futbol amb els teus amics i familiars! Jugareu un mínim de 4 partits a un preu irresistible. Participa amb el teu equip de futbol sala o futbol 7 i gaudeix del gran ambient entre els participants. Els campions podran participar en l'últim torneig de juliol, el 12h Clubs, de manera gratuïta.

FICHA TÈCNICA

Torneig: 24 Hores Master Cup 2019
Format: 24 Hores (Grups + Eliminatòries) | 4 partits mínims
Horaris: de 12h del dissabte a 12h del diumenge (aprox.)
Data: 6 i 7 de juliol de 2019 (Dissabte i diumenge)
Inscripcions: Obertes fins el 2 de juliol de 2019
Modalitats: Futbol sala i futbol 7

PREUS:

Futbol Sala: 175€

Futbol 7: 199€

PREMIS

Trofeus als finalistes + MVP + millor Porter + Equip Fair Play

Inscripción gratuita a les 12h Clubs 2019 per als campions

Cuota de inscripció gratuïta para la 1a fase de la nostra lliga de FSala UAB, temporada 19/20.

INSCRIPCIONS

Inscriu al teu equip online de futbol 7 clickant AQUÍ o de futbol sala clickant AQUÍ.

**50% de paga i senyal dintre de les 48h després de fer la reserva. Aquesta no serà retornada sota cap concepte.