Covid-19

AVISO IMPORTANTE - 16 de octubre de 2020

A causa del recent Comunicat de la SGEAF amb relació a les noves mesures adoptades pel Procicat per frenar l'expansió de la Covid-19 a Catalunya. El qual ha estat ratificat en la RESOLUCIÓ SLT / 2546/2020, de 15 d'octubre, us notifiquem que ens veiem obligats a pausar des del divendres dia 16 d'octubre de 2020 i durant 15 dies el transcurs de totes les nostres competicions de lliga regular tant, de futbol sala com de futbol 7.

NORMATIVA QUE REGULA LA FASE DE REPRESA I EL FET QUE PUGUEM DISPUTAR ELS PARTITS DE LES NOSTRES COMPETICIONS:

• Decret 63/2020, de 18 de juny, de la nova governança de l’emergència sanitària provocada
    per la COVID-19.
  • Resolució SLT/1429/2020, de 18 de juny, per la qual s'adopten mesures bàsiques de protecció i organitzatives per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció per SARS-CoV-2.
  • Pla d’acció pel desconfinament esportiu de Catalunya (SGEiAF)

MESURES GENERALS EN TOTES LES ACTIVITATS I INSTAL·LACIONS ESPORTIVES DURANT LA FASE DE REPRESA:

• Distància de seguretat 1,5 m, equivalent espai de seguretat de 2,5 m2 per persona.
  • Ús de la mascareta, a excepció del moment de fer activitat física i esportiva.
  • Higiene i rentat freqüent de mans (aigua i sabó; solució hidroalcohòlica).
  • Protocol d’actuació per reduir el risc de contagi amb la identificació de zones de risc.
  • Establiment de grups estables tenint cura del contacte durant l’estabilització del grup.
  • Garantir traçabilitat, identificant i tenint control d’esportistes, organitzadors i públic.
  • Declaració de responsabilitat.
  • Identificació de la persona responsable del compliment del protocol i interlocutora amb l’administració (autoritats sanitàries, esportives i agents de seguretat).
  • Desinfecció del material utilitzat, segons la normativa.

PROTOCOL ESPECÍFIC DE SEGURETAT E HIGIENE A LES COMPETICIONS ORGANITZADES PER FUNDACIÓ VALLDOR7:

1. No donis la mà ni saludis amb cap tipus de contacte físic.
  2. Renta't les mans després d'entrar a la instal·lació amb el gel higienitzant que posarem a la teva disposició.
  3. Utilitza mascaretes a les zones comuns. Només podràs estar sense la mascareta en el terreny de joc.
  4. Evita tocar-te la cara i, si has de tossir o esternudar, fes-ho a l'interior del colze.
  5. Tot i recomanem que vingueu canviats de casa i eviteu fer-ne ús. A partir d'l'1 d'octubre es podrà accedir als vestidors en algunes de les nostres instal·lacions, amb un aforament limitat i mantenint màxim a 1 persona per cada 3 m2. Seran les pròpies instal·lacions les que determinin (en base als diferents ajuntaments) si els vestidors estaran habilitats o no.
  6. Prendrem el control de la teva temperatura corporal al entrar a la instal·lació.
  7. Es durà a terme una desinfecció continuada de tot el material esportiu.
  8. Subscripció del compromís d'auto-responsabilitat a l'entrada de les instal·lacions mitjançant es declara que en els darrers 14 dies la persona que accedeix no ha tingut cap simptomatologia compatible amb la COVID-19, no ha donat positiu, no ha conviscut amb persones que ho hagin estat ni ha tingut contacte estret amb persones infectades. Així mateix, s’ha de comprometre a informar de qualsevol canvi en el seu estat de salut per així mantenir actualitzada la seva vigència.
  9. Acudeix al partit amb el mínim d'objectes personals possible, de fer-ho, no els barregis amb els dels teus companys/es.
  10. Evita encararte o la discussió directa amb els jugadors/es rivals i àrbitres. Mes que mai, és primordial el joc net.
  11. Respecta en tot moment les recomanacions i indicacions dels membres del nostre staff.
  12. Control d'accés exhaustiu a les instal·lacions. Només podran accedir a la els correctament identificats i registrats a la fitxa de l'equip (jugadors i / o staff).
  13. Queda absolutament prohibit escopir a terra o a qualsevol persona. Aquest fet implicarà l'expulsió automàtica de la competició.

PER A MÉS INFORMACIÓ: