COMUNICAT | Pausa de les competicions - ACTUALITZACIÓ 13/11

Nova pròrroga de la pausa de totes les competicions esportives previstes de ser realitzades a Catalunya, durant el període de vigència de la nova resolució de restricció de l'activitat i la mobilitat aprovades pel PROCICAT i anunciades pel Govern de la Generalitat de Catalunya.

Novament, arran de les noves mesures de restricció de l'activitat i la mobilitat aprovades pel PROCICAT i anunciades pel Govern de la Generalitat de Catalunya amb l'objectiu de contenir el brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 en el territori de Catalunya, ens veiem en la obligació de tornar a ampliar la pausa de la competició.

Per això, us informem que tant bon punt sapiguem una data confirmada per a la tornada a l'activitat, rebreu un nou comunicat informant de les noves dates de partit, mesures de prevenció, noves estructures de la competició (si escau), etc.

Des Fundació Valldor7 seguim fent èmfasi que, per descomptat, acatem aquestes mesures que ens afecten directament, però no compartim en absolut, a causa que creiem fermament en que la pràctica segura de l'esport és part de la solució, millorant directament la salut, tant física com mental, de tots i totes, afavorint l'educació i la formació, la inclusió social, i la difusió de valors humans contra el racisme o la violència, entre d'altres.

Ho tenim tot a punt per poder tornar a obrir les nostres portes quan ens ho permetin i oferir-vos una competició segura, amb un seguit de mesures que han estat respectant des de la represa, el juny passat, i que s'ha demostrat que són efectives, donat que, en dades de l'Ministeri de Salut, els contagis en l'esport suposa un 0,27% del total, una xifra molt petita, de manera que no entenem la desproporcionalitat de les mesures que estan ofegant, directament, el sector.

Finalment, us convidem a que pugueu dedicar només uns segons a signar el manifest promogut per la UFEC, per fer força i que, entre tots, vam aconseguir posar una mica de seny a la situació, i poder gaudir de l'esport, sempre amb totes les mesures de seguretat necessàries, demostrant així que som una societat civilitzada i amb valors:

L'esport és un servei essencial. Som part de la solució i ben aviat tornarem a gaudir-ne.

Seguirem molt atents a l'evolució de la situació relativa a l'Covid-19 i us mantindrem informats davant de qualsevol novetat que es pugui produïr.

Gràcies novament per la vostra col·laboració i confiança.

#EsportÉsSalut