Pròxims tornejos a Fundació Valldor7!

A Fundació Valldor7 el futbol no para, i les novetats tampoc! Tenim actualment tres tornejos en preparació; Torneig CarnaBall 2022 (tot un clàssic d'aquestes dates tan festives, 27 de febrer, Bellaterra), Mataró Cup 2022 (50€/equip, 27 de febrer, Mataró) i Torneig Futsal Terrassa (50€/equip, 13 de març, Terrassa San Cristóbal).

Carna-Ball 2022, diumenge 27 de febrer, Campus UAB-SAF, Bellaterra:

En poc més de dues setmanes, el diumenge 27 de febrer (festiu) tornaran a citar-se tots els equips participants a les nostres instal.lacions del Campus de la UAB, a Bellaterra, tant per a disputar la modalitat de futbol sala com la de futbol 7.

La modalitat de futbol sala es disputarà al pavelló cobert del SAF, i el futbol 7 es jugarà als magnífics camps exteriors de nova gespa artificial del SAF, unes instal·lacions de primer nivell, amb fàcil accés des de l’autopista i aparcament gratuït a l’entrada.

Des de 150€ podràs inscriure el teu equip, jugar 3 partits mínim i passar un excepcional dia de futbol i bon ambient amb nosaltres.

Els finalistes de cada modalitat jugaran per tal de fer-se amb el premi d'aquesta edició, que serà la inscripció gratuïta al següent torneig. A més a més, com en tots els nostres tornejos, hi haurà trofeus pels quatre primers classificats de cadascuna de les modalitats.

Pots veure informació detallada del torneig, així com insciure al teu equip, a l'enllaç que us deixem a continuació:

Mataró Cup 2022, diumenge 27 de febrer, Escola Salesians Mataró:

El mateix 27 de febrer, un diumenge festiu, celebrarem la 1a. edició de la Mataró Cup per a tots aquells equips que vulguin conèixer les nostres magnífiques instal.lacions on aquesta temporada hem començat amb gran èxit les nostres lligues.

La modalitat del torneig serà futbol 7 i es jugarà a l'Escola Salesians Mataró, en camps de gespa d'última generació i unes instal.lacions que ben segur us encantaran!

Per només 50€ per equip, els participants jugaran un mínim de 3 partits i podreu gaudir de la experiència d'un torneig amb la organització i tracte que ens caracteritza!
Els equips participants a la nostra lliga de divendres jugaran aquesta edició de forma gratuïta!

El campió i sots-campió d'aquesta primera edició rebrà com a premi la inscripció gratuïta a la següent edició del nostre torneig emblemàtic, la Copa Catalunya!
A més d'això, tant el primer com segon classificat rebran un trofeu!

Demana més informació, sense compromís, i apunta al teu equip al següent enllaç:

Torneig Futsal Terrassa, diumenge 13 de març, Terrassa San Cristóbal:

El pròxim 13 de març, també diumenge i festiu, es donaran cita en les instal.lacions del CP San Cristobal (Terrassa) tots els equips participants apassionats del món del futbol sala! Per tant, la modalitat del torneig serà únicament en aquest esport, disputant-se en els nous i magnífics camps de futbol sala que tots vosaltres, jugadors, estrenarieu!

La inscripció a aquest torneig serà també una promoció molt especial, només 50€ per equip, jugant un mínim de 3 partits amb un gran ambient de futbol.

El premi pels primers classificats serà un gran descompte pel vostre equip si s'inscriu a les pròximes lligues de FS Terrassa que organitzarem en aquesta instal.lació.

En l'enllaç que teniu a continuació podeu apuntar al vostre equip, així com informar-te del torneig:

Els equips tenen ganes de futbol, ja hi ha places reservades en cadascun dels tornejos, pel qual no ho dubteu i demaneu informació sense compromís  i us atendrem!