Ban Promo Mayo 2019

Bolote-Pamasa i Fufulandia, campions de 24H Màster Cup 2019
230
Bolote-Pamasa i Fufulandia, campions de 24H Màster Cup 2019

El cap de setmana del 6 i 7 de juliol es va celebrar una nova edició de la ja mítica Master Cup, el torneig format 24 hores que ens acompanya cada mes de juliol a Fundació Valldor7. Els equips Bolote-Pamasa (Futbol 7) i Fufulandia (Futbol Sala) es van alçar amb la victòria en les seves respectives modalitats.

Lastri, campions de Salou Cup&Party 2019
685
Lastri, campions de Salou Cup&Party 2019

30 equips d'arreu de la geografia espanyola es van citar el passat cap de setmana a la Costa Daurada, per a la disputa d'una nova edició de Salou Cup&Party! L'equipo Lastri, després d'una maratoniana jornada de futbol, ca aconseguir la victoria després d'una gran remontada als últims minuts de la final.

"Bar El Toro" i "Boys Team Josep", campions de 12H Maig 2019
504
"Bar El Toro" i "Boys Team Josep", campions de 12H Maig 2019

30 equips es van donar cita el passat diumenge a les nostres instal·lacions del campus de UAB-SAF (Bellaterra), per a disputar una nova edició del torneig 12 hores Maig. L'equip Bar el Toro va guanyar la modalitat de futbol sala (a la foto), mentres que l'equip Boys Team Josep va alçar-se campió a la modalitat de futbol 7.

Llegir més
Promoció Lliga Low Cost! Juga a les nostres competicions per només 399€ per equip!
264

Aprofiteu aquesta fantàstica oportunitat i veniu a gaudir de les nostres competicions de lliga per un preu immillorable. Només 399€ per equip! Jugareu un mínim de 9 partits, escollint entre alguna de les nostres millors competicions. Pregunta sense compromís i no us en penedireu!

Llegir més
Aguacates, La Familia Mata i Toiss, campions de Copa Catalunya 2019!
423
Aguacates, La Familia Mata i Toiss, campions de Copa Catalunya 2019!

En aquesta nova edició de la Copa Catalunya hem tingut el plaer de comptar amb 3 modalitats de joc, èssent aquestes; Futbol 7, Futbol Sala Pavelló i Futbol Sala Gespa (aquesta última, exclusivament femenina). Els equips Aguacates, La Familia Mata i Toiss, vencedors de les 3 modalidats, ens van deixar tot un seguit de gols, qualitat i fair play.

Llegir més
Salou Cup&Party 2019; Futbol, platja i festa el primer cap de setmana de juny.
773
Salou Cup&Party 2019; Futbol, platja i festa el primer cap de setmana de juny.

El cap de setmana de l'1 i 2 de juny celebrarem una nova edició de la ja mítica Salou Cup&Party, on jugadors i acompanyants podran gaudir del futbol, la platja i la festa en una de les localitats referència de la Costa Daurada, a Salou. Els jugadors tindran 2 nits d'Hotel, 2 esmorzars, sopar de divendres i el torneig 12 hores, Per només 99€! Els acompanyants gaudiran también de tot el pack (excepte de la participació en el torneig), per només 85€!

"Leones", campions del Torneig CarnaBall 2019
608
"Leones", campions del Torneig CarnaBall 2019

Diumenge passat, dia 3 de març, es va celebrar una nova edició del torneig CarnaBall, tot un clàssic d'aquestes dates tan festives. L'equip "Leones" es va endur la victòria, després d'un gran torneig i una emocionant final decidida des del punt de penal.

Próxims tornejos a Fundació Valldor 7
Próxims tornejos a Fundació Valldor 7

A Fundació Valldor7 donem la benvinguda a l'època favorita dels amants dels tornejos puntuals! A partir del mes de març, coincidint amb l'inici de la segona fase de les nostres competicions, gaudirem d'un torneig cada mes, fins a final de temporada. Podreu disputar tornejos de format 12 hores, torneig de format 24 hores i fins i tot l'esperat Salou Cup & Party (Torneig 12 hores + Hotel a la platja)

Llegir més