Salou Cup&Party 2019; Futbol, platja i festa el primer cap de setmana de juny.
Salou Cup&Party 2019; Futbol, platja i festa el primer cap de setmana de juny.

El cap de setmana de l'1 i 2 de juny celebrarem una nova edició de la ja mítica Salou Cup&Party, on jugadors i acompanyants podran gaudir del futbol, la platja i la festa en una de les localitats referència de la Costa Daurada, a Salou. Els jugadors tindran 2 nits d'Hotel, 2 esmorzars, sopar de divendres i el torneig 12 hores, Per només 99€! Els acompanyants gaudiran también de tot el pack (excepte de la participació en el torneig), per només 85€!

"Leones", campions del Torneig CarnaBall 2019
"Leones", campions del Torneig CarnaBall 2019

Diumenge passat, dia 3 de març, es va celebrar una nova edició del torneig CarnaBall, tot un clàssic d'aquestes dates tan festives. L'equip "Leones" es va endur la victòria, després d'un gran torneig i una emocionant final decidida des del punt de penal.

Próxims tornejos a Fundació Valldor 7
Próxims tornejos a Fundació Valldor 7

A Fundació Valldor7 donem la benvinguda a l'època favorita dels amants dels tornejos puntuals! A partir del mes de març, coincidint amb l'inici de la segona fase de les nostres competicions, gaudirem d'un torneig cada mes, fins a final de temporada. Podreu disputar tornejos de format 12 hores, torneig de format 24 hores i fins i tot l'esperat Salou Cup & Party (Torneig 12 hores + Hotel a la platja)

Llegir més
Copa Barcelona 2018 | Nostalgia i Locos Bajitos campions!
Copa Barcelona 2018 | Nostalgia i Locos Bajitos campions!

El passat dijous dia 6 de desembre es va celebrar la edició XI de la Copa Barcelona, un dels tornejos imprescindibles d’aquestes dates pre-nadalenques. Ni més ni menys que 36 equips es van donar cita a les nostres instal•lacions. Nostalgia (F7) i Locos Bajitos (FSala)

Informació inici de temporada
Informació inici de temporada

A continuació podreu trobar informació rellevant en relació a l’inici de la nova temporada 2018-19. Us recomanem que pugueu llegir amb atenció tots els punts que us enumerem a continuació. Fes click per a llegir més.

Llegir més
Benvinguts a la nostra nova página web!
Benvinguts a la nostra nova página web!

Finalment tenim el plaer de presentar la nova versió de la nostra pàgina web. Hem fet aquest gran canvi pensant en tu, per poder oferir-te una experiència d'usuari única, accessible i visualment impactant.

Llegir més
6 Registre (s) en 1 Pàgina (s)